Nowy Klient OPEC

W Biurze Obsługi Klienta osobiście lub telefonicznie uzyskasz m.in. informację o:

  • trybie zawierania umów sprzedaży ciepła
  • możliwości montażu urządzeń pomiarowych
  • podpisaniu umowy sprzedaży ciepła
  • aktualnej taryfie dla ciepła
  • ustalaniu mocy zamówionej
  • swojej fakturze za ciepło  

Taryfy i stawki opłat

Zapoznaj się z cennikami i stawkami opłat za ciepło obowiązującymi w OPEC.

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę się przyłączyć do sieci ciepłowniczej OPEC?

W celu określenia możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej należy złożyć zapytanie o możliwość przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej OPEC wraz z wymaganymi załącznikami, na adres mailowy: rozwoj@opecgdy.com.pl, osobiście do Biura Obsługi Klienta lub przesłać na adres siedziby OPEC Sp. z o.o. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia.

Wystąpienie o warunki nie ponosi za sobą żadnych kosztów. Warunki będą wystawione w czasie maksymalnie do 4 tygodni i ważne będą przez 2 lata. Druk wniosku o wydanie warunków technicznych dostępny na naszej stronie internetowej https://opecgdy.com.pl/images/strefa-klienta/wniosek-o-wydanie-warunkow-technicznych.pdf

F​ORMULARZE​ ​DLA​ nowego ​KLIENTA